Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Využití elektronického podpisu v obchodní komunikaci.
Bauer, Oldřich ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá elektronickým podpisem a jeho využitím na nejmodernější úrovni a je zaměřená na ochranu dat ve světě elektronických dokumentů. Popisuje tyto technologie po technické i legislativní stránce s využitím v praxi a v konkrétní firmě. Zahrnuje i informace o digitálních knihovnách, ochraně autorských práv a osobních údajů, elektronické podatelně a obchodní komunikaci. Podává ucelený obraz o dané problematice s přihlédnutím k aktuálnímu stavu legislativy a především s přihlédnutím k využití v praxi.
Tlumočník jako mezikulturní mediátor v česko-čínském dialogu
Papoušek, Vít ; Jettmarová, Zuzana (vedoucí práce) ; Zádrapa, Lukáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá rolí tlumočníka při překonávání kulturní bariéry mezi Čechy a Číňany. Konkrétně se zaměřuje na situaci obchodního jednání. Toto téma ještě nebylo dostatečně komplexně prozkoumáno, a teoretická část se proto snaží zmapovat existující literaturu, která se k problematice vztahuje. Nejdříve je rozebrána role tlumočníka při zprostředkování dialogu a následuje systematické srovnání české a čínské kultury. Rozebrána je celá řada kulturních rozdílů, které mají potenciál působit při komunikaci jako komunikační bariéra. Empirická část této práce se pak zaměřuje na tlumočnické strategie, jimiž může tlumočník pomoci tuto bariéru překonat. Data tvoří kvalitativní rozhovory se zkušenými tlumočníky. Jejich analýzou práce dospívá k taxonomii faktorů, které rozhodují, nakolik aktivní roli bude tlumočník hrát, a klasifikaci činností, které tvoří náplň jeho role jakožto mezikulturního mediátora.
Využití elektronického podpisu v obchodní komunikaci.
Bauer, Oldřich ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá elektronickým podpisem a jeho využitím na nejmodernější úrovni a je zaměřená na ochranu dat ve světě elektronických dokumentů. Popisuje tyto technologie po technické i legislativní stránce s využitím v praxi a v konkrétní firmě. Zahrnuje i informace o digitálních knihovnách, ochraně autorských práv a osobních údajů, elektronické podatelně a obchodní komunikaci. Podává ucelený obraz o dané problematice s přihlédnutím k aktuálnímu stavu legislativy a především s přihlédnutím k využití v praxi.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Specifika komerčních komunikací v Rusku
Kalinkina, Maria ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Luzan, Dimitrij (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem v oblasti komerčních komunikací v Ruské federaci, zjištěním slabých a silných stránek komerčních komunikací v Ruské federaci se zohledněním specifik tohoto trhu a analýzou komerčních komunikací vybrané společnosti v Rusku dle předem vymezených kritérií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.